יום חמישי, ינואר 21, 2010

מזיזה את ירכיי- יענו ככה

הדבר שהכי מתנגן לי בראש כרגע הוא הפזמון של "פארטי אין דה יו אס איי" של מיילי סיירוס. ואני לא סובלת מזה, להיפך. יש לשיר הזה סוג של גרוב בלתי מביש, לפזמון שלו בכל אופן. אבל אם הדרך היחידה להכיר אותו הייתה מערבת את הקליפ החדש והמעפ-עפאן שלו, יש סיכוי שלעולם לא הייתי מגלה את החמידות שאצורה בו. למה? כי הקליפ הזה פשוט מכוער וקלישאתי וכל פריים בו יותר מיותר מהשני. מיילי סיירוס, הטינאייג'רית הכי משומשת בפלנטה, רוקדת בקטנה על רקע דגל ארה"ב, מדשדשת במגפי בוקרים ובועטת ברגבי-חול באופן שאמור להיות חמוד אבל יותר מכל הוא אנמי, קשיש וישיש. במילה אחת: כיעור. הוראות שימוש: להעביר ערוץ. רציתי לעשות לו אמבד אבל למזלכם מיילי חסמה את האפשרות הזאת ביוטיוב.

לי עצמי היה מזל עוד קודם לכן , לפני כמה חודשים כשחברה שלחה לי לינק לקליפ המצ"ב. מדובר בקליפ הכי מתוק בעולם, בו בחור בשם סטפן טורנס, או משהו דומה (אחד החמודים שנחשפתי אליהם אבר) מסמן את השיר הזה בשפת הסימנים האמריקאית (ASL). אם למיילי היה טיפה שכל בקודקודה הסנאיתי היא הייתה משתמשת בסרטון הזה כקליפ הרשמי של השיר וחוסכת קצת בדגלים ענקיים ומגפי בוקרים משמינות. החמודמוד הזה פשוט מצליח להעביר את היופי שבשיר בדרך שמיילי לעולם לא תבחין בה אפילו. לעזאזל, הבחורה בקושי מזיזה את הראש שלה כשהיא שרה nodding my head, ואם זה לא פיגור, אז מה כן.

הנה הקליפ של סטפן הבונבון, בתוספת מטלה: הראשון שיצליח לפענח איך מסמנים Jay-Z ב- ASL מקבל וויסקי-ג'ינג'ר עלי. רמז- זה לא בהכרח מה שסטפן מסמן כשהמילה מתנגנת בשיר (ההשתתפות אסורה לבלשנים ולבני משפחותיהם).






11 תגובות:

טופי אמר/ה...

וואו! הוא מהמם!

נעה אמר/ה...

חמוד במיוחד! ואני אדגים לך בפעם הבאה שנפגש. ובכלל, בואי נלמד בעל פה את כל הסימנים של זה ונעשה הופעה חיה

Unknown אמר/ה...

משתפר כל פעם! מהמם.

Unknown אמר/ה...

אני לגמרי מאוהבת.

עוזית אמר/ה...

וואו... איזו כתיבה מקסימה!

ואני מאוהבת...

Julzy אמר/ה...

קחי מספר עוזית

קורנית אמר/ה...

מצוין! זה לא הגון מצידי לומר, אך מעט מאכזב שהוא אינו חירש. זה קצת מפחית מקסמו של הגרוב האוטיסטי

Julzy אמר/ה...

אני חושבת שדווקא להיפך. סוד הקסם הוא האקספרסיביות הקיצונית שעומדת בניגוד לאוטיזם הקל שחלק גדול מבני מינו (ע"ע-גברים, אך לא כולם כמובן) נוטים ללקות בו לעיתים.
אקספרסיביות היא אחד הדברים שמפריד את החמודים מהשחת.

אנונימי אמר/ה...

יאללה, אם רק לא הייתי עושה לך הייד בפייסבוק הייתי יכולה להיות הראשונה שכותבת:
אני מאוהבת!!

איזה הורס. והשיר הוא קלאסיקת-מושיני.

שלך
המעריצה ריני.

עלמה אמר/ה...

אוי הוא מקסים! ואגב, ביקור ראשון שלי בבלוג וממש התהלבתי. סחטיין

Julzy אמר/ה...

תודה עלמה!
אני מצדי מכירה את הבלוג שלך כבר זמן מה וגם נהנית ממנו עד מאד.